Pijnlijk. Niemand kijkt naar Akwasi bij de NPO

akwasi

Ons Akwasi mocht gisteravond Black Lives Matter, een jaar later presenteren. Een ode aan wat de de beweging allemaal bereikt heeft in een jaar.

De rant hierover van Jan kunt u hier lezen. Eigenlijk is alles er namelijk al over gezegd. En het resultaat? Slechts 77.000 kijkers op prime time NPO.

We gaan over tot de orde van de dag.

281 reacties op โ€œPijnlijk. Niemand kijkt naar Akwasi bij de NPOโ€

  1. Maarten zegt:

    Je zag het ook met onze inzending van het songfestival. Een groot deel van Nederland (op het Groenlinks, PVDA, Bij1 en D66. Clubje na) is wel klaar met dat schuldgevoel wat wordt aangepraat.

    0
    0
  2. Puddingdruppel zegt:

    Op YouTube heeft ie waarschijnlijk een drollenleger weten te scoren. Op TV werkt dat net even anders.
    Hoop dat Aquarium dat nu ook inziet en snel zijn biezen pakt.
    Zwartepieten-gezichttrappers en laptopdieven zijn ongeschikt voor primetime (en andere tijdstippen).

    0
    0
  3. Rastisme is het nieuwe geld zegt:

    Lekker cijfers liegen niet! Zal weer op rasime gegooid worden. Wist jullie dat de BLM uit de usa gewoon zakken vullers zijn zwarten en banken tegen me kaar zetten en mensen maar geld geven en van die BLM medewerks heeft een villa gekocht in een buurt met nog niet eens 1% zwarten bevolking in de buurt

    0
    0
  4. De Depressieve Postbode zegt:

    Kortom niemand zit op die infantiele BLM zooi te wachten. Die beroepsslachtoffers van een Akwasi en Sylvana Simons zullen binnenkort wel bij dat ander infantiele programma van de NPO Showcolade te zien zijn, om er achter te komen wie van de 2 nou echt chocolade is gemaakt.

    0
    0
  5. Lekker ruikende Pool uit Schagen, Alkmaar en Wormerveer zegt:

    Dit lijkt langzaam een nazi te worden…. Kijkers van deze man zijn transformers รณf werknemers van het Stucadoorcollectief, ik als werkende Pool bij Wouters Witgoed doe hier niet aan.

    0
    0

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.