Haardvuur op SBS6: ook flop

Alles wat John de Mol aanraakt verandert tegenwoordig in een flop. Al was het best een aardig idee: 4 uur lang een haardvuurtje uitzenden op SBS6. Al weet ik niet wat er anders op dat tijdstip uitgezonden wordt, want die pulpzender staat bij ons niet eens op de afstandbediening.

Er keken 281k mensen naar die blokken hout in de brand, altijd nog meer trouwens dan de zoon van de baas Johnny. Wat eigenlijk heel verdrietig is. Een tape met een brandend stuk boom is interessanter voor de kijker dan dat ons-kent-ons-kletkoek-programma van Johnny.

20 reacties op “Haardvuur op SBS6: ook flop

  1. Beckham van Glanerbrug zegt:

    De aloude kerstknaller – All You Need is Love – van RTL scoorde maar 100K kijkers meer. De productiekosten daarvan zijn veel hoger. Het haardvuur kost niets en iedereen heeft het er over. Volgende keer zonder SBS logo, maar dan heel subtiel een zak met kadootjes met merknamen van sponsors en je hebt een financieel succes. Dat een haardvuur bijna even goed scoort als AYNiL geeft wel aan de TV voorbij is.

    11
    22
  2. Kritische kijker zegt:

    Toen dat stuk nageboorte en z’n ‘vriendin’ nog niks hadden, hadden ze weleens een eigenhandige leugendetectortest gedaan. Toen dat mens in onvolwassen staat, de vraag voorgeschoteld kreeg, of ze:

    1) iemand leuk vond
    2) verliefd was

    waren deze alle twee false beantwoord:

    https://youtu.be/3UDMqYyd4GA?t=738

    WANNEER KAN IK VAN DE ADVOCAAT EEN REACTIE ONTVANGEN OP HET VERZOEK VOOR DE PROFESSIONELE LEUGENDETECTORTEST???

    2
    15
  3. Kijk eens naar dit vuistje zegt:

    De Mol jr zal pas scoren als hij live op tv zijn vouw inmekaar beukt. Maar hij is nu nog even bezig met mongolen en andere vergelijkbare bekende Nederlanders.

    7
    4

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.